Per què hi ha tanta sorra a la platja?


“Àvia; per què hi ha tanta sorra a la platja?”. Aquesta és la gran pregunta que va plantejar una nena de tres o quatre anys una tarda d’estiu a la platja de Palamós. Aquesta criatura ara s’ha fet gran i ha decidit estudiar periodisme. 
Des de petita he sigut una persona amb una gran curiositat per les coses del meu voltant, fet que m'ha portat a ser indecisa a l'hora de prendre decisions en l'àmbit dels estudis, ja que m'interessaven temes molt diversos i de branques totalment diferents. He acabat optant per la carrera de periodisme perquè considero que et dóna una base general (possiblement una mica de tot i una mica de res) i que toca, en certa mesura, molts dels temes que m’interessen.

Com a futura periodista aspiro a gaudir amb la meva feina i ser útil a la societat. Considero que si aconsegueixo complir aquests dos objectius em sentiré bé amb mi mateixa i seré feliç fent el que faci.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada